Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

 

Zwrot

Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu przepisów prawa, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą na adres TWOJE MEDIA Sp. z o.o., ul.Wybrzeże Gdyńskie 2, 01-531 Warszawa lub pocztą elektroniczną na adres e-mail sklep@wmh.pl).

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. 

Odstąpienie od umowy nie przysługuje w przypadku umowy:

  1. umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  2. umowy, w której przedmiotem świadczeń jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  3. umowy, w której przedmiotem świadczeń jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
  4. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  5. umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
  6. umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli.
  1. umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy.

  2. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

  3. Umowy o dostarczanie gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

  4. Umowy zawartej na aukcji publicznej.

Oświadczenie może być dostarczone w jednej przesyłce ze zwracanym towarem. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy.

W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. 

W przypadku odstąpienia od umowy będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie towaru do transportu, umieszczenie na opakowaniu dopisku "ZWROT" oraz dołączenie paragonu, co ułatwi i przyspieszy realizację zwrotu. Zwrot płatności następuje przy użyciu takich samych sposobów płatności jakie zostały użyte przez konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.

 

 

Wymiana

Jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni, jest możliwość wymiany na inny. Należy wówczas odesłać produkt wraz z paragonem na własny koszt na adres sklepu internetowego Centrum Wędkarstwa. Do przesyłki należy dołączyć informacje o danych z zamówienia oraz na jaki model, wersję kolorystyczną oraz rozmiar mamy dokonać wymiany. Wymiany realizujemy w terminie do 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki.

 

 

Reklamacja

Wszystkie towary dostępne w sklepie internetowym www.centrumwedkarstwa.pl są fabrycznie nowe i objęte 24-miesięczną gwarancją bądź inną, zgodną z informacjami zawartymi w opisie produktu.

Ujawnione w okresie gwarancyjnym wady będą usuwane przez Sklep Centrum Wędkarstwa nieodpłatnie. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji użytkowania, do których wykonania zobowiązany jest Klient we własnym zakresie i na własny koszt np. konserwacje etc.

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.

Klient zobowiązany  jest do zawiadomienia Centrum Wędkarstwa o wadzie/uszkodzeniu towaru telefonicznie bądź mailowo niezwłocznie po jej ujawnieniu.

Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować, do przesyłki należy też dołączyć oryginał dowodu zakupu. Tak przygotowaną paczkę należy wysłać na własny koszt na adres: Twoje Media Sp. z o.o., ul.Wybrzeże Gdyńskie 2, 01-531 Warszawa.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij